Azəri versiyası  |  Главная
Страница 9625 из 9726 << < 9621 9622 9623 9624 9625 9626 9627 9628 9629 > >>
EMIN | Salam olsun momin qardashlara. Xahish edirem, eger imkaniniz varsa, mene Qurani-kerimde namazin vaxtlari baresinde deyesiniz. Men bilmek isteyirem, asr namazi Quranda gosterilibmi? Ve zehmet olmasa deyesiniz, neye gore shieler 3 vaxtda, diger teriqetler 5 vaxtda qilirlar? Bu barede hedis ve ya nese var? Evvelceden minnetdarligimi bildirirem.
Ответ / Cavab

Aleykumus-salam ve rahmatullahi ve berekatuh. Qurani-kerimde namazin vaxtlari baresinde ashagidaki ayeler vardir: 1. “Namazınızı qıldıqdan sonra ayaq üstə olanda da, uzananda da Allahı zikr edin, arxayınlığa çixdıqda isə, namazı qılın! Çünki namaz möminlərə bəlli vaxtlarda vacib edilmişdir” (“Nisa” - 103). 2. “Namazı gündüzün iki başında və gecənin bəzi saatlarında qıl. Həqiqətən, yaxşı əməllər pis işləri yuyub aparar. Bu, yada salanlara öyüd-nəsihətdir” (“Hud” - 114). 3. “Günortadan gecənin qaranlığınadək namaz qıl. Sübh namazını da qıl. Çünki sübh namazı (mələklər tərəfindən) müşahidə olunur” (“Isra” - 78). 4. “Onların dediklərinə səbr et. Günəş doğmamışdan və batmamışdan əvvəl Rəbbinə şükür edib şəninə təriflər de, gecənin bir vədəsində və günorta radələrində də Rəbbini öyüb təqdis et ki, razı olasan!” (“Ta-Ha” - 130). Tefsirchiler ashagidaki ayedeki “orta namaz” – “salatul-vusta” ifadesini de asr namazina aid edirler: “Namazlara, (xüsusilə) orta namaza riayət (əməl) edin və Allaha itaət üçün ayağa qalxın (namaza durun)” (“Baqara” - 238). Yuxaridaki ayelerin tefsirinde choxlu fikirler soylenib. Isharelerle gosterilmish vaxtlarin eslinde hansi namaz vaxtlarina uygun olmasi barede tefsirchilerin ferqli fikirleri vardir. Movzu chox genish oldugu uchun, burada bundan artiq malumat vermek imkanimiz yoxdur ve Size muvafiq edebiyyatlara baxmagi meslehet goruruk. Gundelik ferz (vacib) olan namazlari 3 yoxsa 5 vaxtda qilmagin hokmu ve shia muselmanlarin gunorta ve axsham namazlarini ardicil qilmalarinin sebebi barede saytimizin meqaleler bolmesinde etrafli yazi vardir. Hemin yazini oxusaniz, suaalariniza cavab taparsiniz.
Задан: 30 Декабрь, 2007 , Опубликовано: 30 Декабрь, 2007
Musa | Bismillah. Selamun Aleykum və Rahmətullah, xahiş edirəm mənə kömək edəsiniz. Qum elmiyyə hövzəsinə daxil olmaq istəyirəm. Bunun üçün kimə müraciət edə bilərəm? Təşəkkür edirəm.
Ответ / Cavab

Aleykumus-salam ve rahmatullahi ve berekatuh. Iran Islam Respublikasinin Bakidaki sefirliyine, yaxud konsulluguna muraciet edin.
Задан: 30 Декабрь, 2007 , Опубликовано: 30 Декабрь, 2007
AYSEL | SALAM ALEYKUM. Men Buzovna kendine gedende namazi qesr qilmaliyam? Ozum sheherde yashayiram. Bakini veten sechmisem. Eger qesr qilmaliyamsa, onda evvel qildiqlarim batil olur? Evvelceden teshekkur edirem.
Ответ / Cavab

Aleykumus-salam ve rahmatullahi ve berekatuh. Veteninizle Buzovna qesebesi arasindaki mesafenin sefer heddinde oldugunu bilirsinizse, namazlarinizi qesr sheklinde qilmalisiniz. Butun muctehidlerin fetvasina gore, indiye kimi, eger seferde namazi qesr qilmaq lazim oldugunu bilmirdinizse, qildiginiz namazlar sehihdir. Amma eger seferde namazi qesr qilmaq lazim oldugunu bilirdinizse, lakin mesafenin bundan az oldugunu dushunurdunuzse ve hal-hazirda mesafenin kifayet edecek hedde oldugunu bilirsinizse, bu barede muctehidlerin fetvasi ferqlenir. Merhum Ayetullahul-uzma Lenkerani bu halda da kechmish namazlarin qeza edilmesine hokm verib. Ayetullahul-uzmalar Sistani ve Tebrizi bu halda qilinan namazi sehih sayirlar. Ayetullah Mekarim Shirazinin risalesinde bu mesele yoxdur.
Задан: 30 Декабрь, 2007 , Опубликовано: 30 Декабрь, 2007
Leyla | Salam olsun sizlere. Suallarim: 1. Cima nedir? 2. Ovliya ve muctehidler kimlerdir? 3. Yetkinlik yashindan evvel borc - bu ne demekdir? Hansi borcdur? 4. Istibra etmek ne demekdir? 5. Bedene lezviya vurmaq gunahdirmi? (yeni artig tukleri temizlemek meqsedile). 6. Bir de burda yazilmishdi ki, uz-qash almaq oz-ozluyunde gunah deyil, amma gerek namehrem bunu gormeye, axi hetta hicabli xanimlar da uzleri bayirda qalir ve qash-uz gorunur, onda budami gunahdir? Size evvelceden oz teshekurumu bildirirem.
Ответ / Cavab

Aleykumus-salam ve rahmatullahi ve berekatuh. 1. “Cima” sozunun tercumesi “birleshmek, qovushmaq” demekdir. Dini kitablarda cinsi elaqe me’nasinda ishlenir. 2. Ovliyalar – ya’ni Allahin dostlaridir. Muctehidler – Qurana ve sunneye esaslanaraq, dini meselelerde hokm vermek bacarigina ve selahiyyetine malik olan sheriet alimleridir. 3. Yetkinlik yashindan evvel insanin sheriet baximindan hech bir borcu yoxdur, hech bir ibadeti yerine yetirmeye vezifeli deyil. Yalniz yetkinlik yashindan sonra onun boynuna vezife gelir. 4. Istibra – tercumede “paklanmaq, temizlenmek” demekdir. Sherietde istibra anlayishi iki me’nada ishledilir. Birincisi, necaset yemish heyvanin (deve, inek, qoyun, toyuq ve s.) paklanmasi. Bunun uchun necaset yemish heyvani, yuxarida sadalanan novunden asili olaraq, muayyen muddet nezaretde saxlayir, necaset yemeye qoymur, pak yemekle yedirirler. Hemin muddetin sonunda heyvan paklanmish sayilir, onun eti ve sudu de halal hesab edilir. Istibranin ikinci novu – sidikden sonra kishilerin cinsiyyet uzvunde sidik damcisinin qalmamasi uchun edilen hereketdir ki, bunun qaydasini oyrenmek uchun risalelere muraciet etmeyinizi meslehet goruruk. 5. Bedendeki artiq tukleri temizlemek uchun “nure” adli maddeden istifade etmek Islamda beyenilir. Bunun baresinde kecmish suallarin birine cavab vermishik. Qoltuq altindaki ve sair yerlerdeki tukleri lezviya ile qirxmaq Islamda beyenilmir, mekruhdur. Sifeti ulgucle qirxmaq da Islamda beyenilmez amel sayilir. Hetta caferi mezhebine esasen, uz qirxmaq (ulgucle dibunden) haramdir. Lakin yanaqlarda, gozun altinda, chenenin altinda biten ve saqqalin hududlarindan kenarda qalan tukleri qirxmaga icaze verilir. 6. Qadinlarin uz bezekleri barede muctehidlerin fetvasini bildirmishik. Buna amel edib-etmemek artiq her kesin oz ishidir. Deyilen shertlerin ne qeder agir oldugunu bilsek de, bu barede din alimlerinin fetvasina zidd olan soz soylemek selahiyyetimiz yoxdur.
Задан: 30 Декабрь, 2007 , Опубликовано: 30 Декабрь, 2007
Konul | Salamun aleykum. Buyrulur ki, neyimiz varsa bize emanet verilib. Ye’ni elimiz, ayagimiz, gozumuz ve s. Eger butun orqanizm bize emanetdirse, bes biz kimik? Ye’ni bu emanetler kime verilib? Teshekkur edirem. Allah haminizdan razi olsun.
Ответ / Cavab

Aleykumus-salam ve rahmatullahi ve berekatuh. Insani insan eden onun bedeni deyil, ruhudur. Sirf cismani sehetden, insan da tebietdeki sair canlilar (heyvanlar) kimidir, onlar kimi aciyanda yeyir, yorulanda yatir, shehvet hiss edende cinsi yaxinliq isteyir ve s. ve i.a. Bu ishlere onu ruh deyil, can (nefs) vadar edir. Lakin insana butun canlilardan ferqli olaraq ruh verilib. Mehz ruhun sayesinde o, derin zeka ile dushunmeyi, sevgisi ugrunda fedakarliq etmeyi, gunahlardan chekinmeyi bacarir. Ele ruh onun bayaq sadaladigimiz heyvani isteklerini tenzimleyir. Her kim ruhunu bedeni uzerinde hakim ede bilirse, sozun esil me’nasinda INSAN olur. Yox, her kim ruhunu bedenine qurban verir ve kole edirse, heyvan seviyyesine enir. Insanin elinin, ayaginin, gozunun, agzinin hereketlerini tenzimleyen de ruhdur. Demeli, bedenimiz ruhumuzun nezareti altindadir. Bashqa sozle desek, bedenimiz ruhumuza emanet verilib. Daha bashqa sozle desek, insanin daxilinde gizlenmish heyvani isteklerin cilovu insani hisslerinin (ruhunun) elindedir.
Задан: 30 Декабрь, 2007 , Опубликовано: 30 Декабрь, 2007
Musa | Bismillah. Selamun aleykum və rahmətullah. Bir sualım var: Hz. Adəm həcc ziyarətini yerinə yetirəndə onun saçını kim kəsirdi? Qabaqcadan təşəkkür edirəm.
Ответ / Cavab

Aleykumus-salam ve rahmatullahi ve berekatuh. Evvela, bu sualin o qeder de muhum ehemiyyet kesb etmediyini dushunuruk. Bele suallarla ozunuzun ve bashqalarinin vaxtini almaginiz meslehet deyil. Hem de oz tecrubemizden chixish edib deyirik ki, ba'zen bir nefer bu cur suallarin cavabini haradansa oyrenenden sonra bashqalarini yoxlamaq xatirine, onlara da bu suali verir. Cavabini almayanda fexr edir ki, menden bashqa bunun cavabini bilen yoxdur. Bu, ushaq decelliyine benzeyir (Sizden uzaq). Her halda, sualinizin cavabsiz qalmamasi uchun yaziriq: Islam hedislerinin ekseriyyetinden ma'lum olur ki, Hazret Adem (a) hacc zamani oz sachini ozu qirxmishdir. Chunki hedislerde "Allah ona tevazo qesdi ile sachini qirxmagi emr etdi, o da tevazo qesdi ile sachini qirxdi" yazilib. Lakin bu barede "al-Kafi" kitabinin "Furu" hissesinde, "Kitab-ul-Hacc"da "Ademin hacci" babinda ferqli bir hedis vardir. Imam Baqirden (a) bu meseleni sorushanda buyurmushdu: "Cebrayil cennetden getirdiyi bir yaqutla (ya'ni yaqut materialindan bichaqla) (a) Ademe nazil oldu. Onu bashina surten kimi sachlari tokuldu" ("el-Kafi", cild 4, seh. 195). Burda bir ince metleb var ki, hedisde "fe-emerreha ela re'sihi" (onu bashina surtdu) buyurulur. Burada "fe-emerreha" kelmesinden yaqutu surtenin kim oldugu aydin bilinmir. Bu, Adem (a) de ola biler, Cebrayil (a) da. Ya'ni Adem (a) ozu de bashina yaqut bichagi surte bilerdi, Cebrayil (a) onun uchun bunu ede bilerdi. Her halda, merhum Allame Meclisi "Heyat-ul-qulub" kitabinda hemin hedisi fars diline tercume ederken, Cebraiylin (a) yaqutu Ademin (a) bashina surtduyunu yazir.
Задан: 30 Декабрь, 2007 , Опубликовано: 30 Декабрь, 2007
bändä | Assalamu aleykum. Mänim chox yaxin bir adamim sehir-düyünlä mäshgul olur, namaz gilmaz, bir sözlä, Allahdan chox uzaq olan bir käsdir. Herden olur ki mänä hädiyä, ya da yemäk täklif edir vä här däfä etiraz etmäk mümkün olmur, götürmäk mäcburiyätindä galiram. Sualim belädir: siz mänä hansi dualari necä vä necä däfä ämäl etmäyi mäslähät görärdiz? Yä’ni här sheydän ävväl uca Allaha siginiram, chox sag olun.
Ответ / Cavab

Aleykumus-salam ve rahmatullahi ve berekatuh. Eger hemin adamin Size cadu edeceyinden qorxursunuzsa, onu gorende ureyinizde Ayetul-kursini (“Baqara” – 255-257), “Feleq” ve “Nas” surelerini oxuyun, “Euzu billahi minesh-sheytanir-recim”, “Bismillahir-Rahmanir-Rehim”, “La hovle ve la quvvete illa billahil-aliyyil-azim” zikrlerini deyin, Allahin gozel adlarini (esmaul-husna) sayin. Eger onun konkret olaraq, yemek vasitesile Size tesir ede bileceyinden shubhelenirsinizse (ya’ni bu shubheye esas varsa), bu halda onun verdiyi yemekleri yememeyi meslehet goruruk.
Задан: 29 Декабрь, 2007 , Опубликовано: 29 Декабрь, 2007
faig | Här vaxtiniz xeyir. Sualim belädir: özüm namaz gilanam, härdän ushaglarimi McDonald’sa apariram. Sorushmusham, deyiblär ki, donuz ätindän istifadä etmirlär, balig vä qush ätindän istifadä edirlär. Sualim belädir: bu yemäklärdän yemäk olarmi? Amma bäzi adamlar deyir ki, olmaz, bu ätlär bismillahsiz käsilir. Sizin fikrinizi öyränmäk istäyiräm. Sag olun.
Ответ / Cavab

Aleykumus-salam ve rahmatullahi ve berekatuh. McDonald’sda verilen yemeklerin terkibi haqqinda deqiq malumatimiz yoxdur. Eger hemin yemeklerde haram maddelerin olmadigina yeqinliyiniz varsa, yeye bilersiniz.
Задан: 29 Декабрь, 2007 , Опубликовано: 29 Декабрь, 2007
jalä | Assalamu aleykum. Öncäki cavablarinizdan birindä yazmishdiniz ki, itin agzi däyän här bir sheyi sudan älavä torpaqla da pak etmäk lazimdir. Xaish edärdim ki, bir az ätrafli yazardiz: ävvälcä suyla, yoxsa torpagla vä nä demäk lazimdir? Ish burasindadir ki, häyätimizdä gonshunun iti var vä mänim ushaglarim o itlä oynayirlar. Män onlarin här däfä paltarlarini däyishib ällärini salavat deyib yuyuram. Bu nä qädär düzdür? Chox sag olun.
Ответ / Cavab

Aleykumus-salam ve rahmatullahi ve berekatuh. Ushaqlar ite ve ya itin qabina toxunanda ellerini (ve ya ite hansi beden uzvu toxunubsa, onu) su ile yuyub, sonra 3 defe pak etmek lazimdir. Itin nem halda toxundugu paltari da yuyandan sonra 3 defe pak etmek (her defe suyunu sixmaq sherti ile) gerekdir. Lakin itin su ichdiyi (ve ya bashqa mayeye benzer yemek yediyi) qabi, hemchinin yaladigi ve tupurceyini tokduyu qabi yumazdan evvel torpaqla silirler (buna xak-mal deyirler). Ya’ni torpagi azaciq su ile qarishdirib, qabin murdar yerlerine surturler. Sonra qabin ustunde qalan torpagi yuyurlar. Bundan sonra qabi 2 defe suya chekirler. Qab artiq pak sayilir. Yuyan ve pak eden zaman ne ise demek vacib deyil. Isteseniz, her hansi duani, salavati, qisa sureni, “bismillah” ve s. soyleye bilersiniz.
Задан: 29 Декабрь, 2007 , Опубликовано: 29 Декабрь, 2007
Musa | Bismillah.Selamun Aleykum və Rahmətullah. Məni bir sual marağlandırır və əminəm ki, Sizin köməyinizlə yəqinliyə çatım. Sual budur: Müctehidlərin istiftaat kitablarında naməhrəm müsəlman qadınlarin üz və əlləri istisna olmaqla sair yerlərinə baxmaq caiz deyil. Bilmək istərdim ki, bizim ölkənin qadınları (namaz qılan və hicablı qadınlar istisna olmaqla) hansı hökmdədirlər: "Müsəlman" yoxsa "Fasiq"? Müsəlmandırlarsa necə, fasiqdirlərsə necə? Əvvəlcədən təşəkkür edirəm.
Ответ / Cavab

Aleykumus-salam ve rahmatullahi ve berekatuh. Birincisi, hech bir muctehid fasiq qadinin bedenine baxmagi halal bilmir. Ona gore de, baxmaga haqq qazandirmaq uchun qadinin fasiq olub-olmamasini arashdirmaq me’nasizdir. O ki qaldi ortuye riayet etmeyen qadinlarin hokmune, insan Allahi ve Peygamberi inkar etmeyince ve buna dili ile shahidlik etmeyince kafir sayilmaz. Bir kesin dini qanunlari pozmasi, vacib olanlara riayet etmemesi (meselen, hicaba) ve qadaganlari gozlememesi onun kufr etmesi demek deyildir. Ona gore de, Islamin vacib buyurdugu ortuye riayet etmeyen qadin gunahkar ve fasiq olsa bele, kafir hokmunde deyildir. Bu mesele barede Ayetullah Sistaninin fetvasini Size teqdim edirik (“Izahli sheriet meseleleri”, mesele 2393): “Bir şəxsin islami hicabla örtünməyi əmr etdiyi halda, əmrə e`tina etməyən, qorxusuz halda açıq-saçıq gəzən qadınların bədəninə baxmağın, ləzzət qəsdi və harama düşmək qorxusu olmamaq şərti ilə, eybi yoxdur. Bu hökmdə kafirlərin qadınlarıyla digər qadınlar arasında, habelə, əl və üzlə, adətən bədənin örtmədikləri digər yerləri arasında bir fərq yoxdur”. (bax: http://www.al-shia.com/html/azr/shariat/resaleh/033.htm#link278) Ya’ni hicaba riayet etmeyen ve hicab ortmek teklifine qulaq asmayan qadinlarin ellerine, sifetine ve adeten ortmedikleri beden uzvlerine shehvetsiz baxmagin manechiliyi yoxdur.
Задан: 29 Декабрь, 2007 , Опубликовано: 29 Декабрь, 2007
Страница 9625 из 9726 << < 9621 9622 9623 9624 9625 9626 9627 9628 9629 > >>
© 2017 All right reserved www.islam.az waplog