Azəri versiyası  |  Главная
Страница 11346 из 11421 << < 11342 11343 11344 11345 11346 11347 11348 11349 11350 > >>
Gulshen | Salam. Sualima gore uzr isteyirem. Men bilmek isterdim: ushaqa sud vermeye bashlayanda hansisa duani oxumaq lazimdir ya yox? Ve goz deymesine qarshi hansi dualar var? Bu dualari kagiza yazib cibde gezdirmek yaxshidi, yoxsa tez-tez qulaq asmaq (meselen, telefona yazib her gun qulaq asmaq)?
Ответ / Cavab

Aleykumus-salam ve rahmatullahi ve berekatuh. Ushaga sud vermeye bashlayarken her hansi duani oxumaq barede dini kitablarda ma'lumat tapa bilmedik. Lakin umumi shekilde bunu deye bilerik ki, butun ishlerin evvelinde oldugu kimi, ushaga sud vermezden evvel de "Bismillah-ir-Rahman-ir-Rehim" demek boyuk savaba malikdir. Ayrica olaraq, dua kitablarinda ushaq emizdiren qadinin sudunun bol olmasi uchun ba'zi dualara rast geldik. Meselen, muqaddes imamlardan gelen revayetlere esasen, Qur'anin "Hucurat" suresini asan yuyula bilen bir eshyanin (meselen, qabin) ustune yazib azaciq su ile yazilarini yumaq ve hemin suyu qadina ichirmek faydalidir. Elbette, bu zaman yazini zeferan, tund gulab kimi mayelerle yazmaq lazimdir ki, onun suyunu ichmek insana ziyan vermesin. Hemchinin, Qur'anin "Baqara" suresinin 74-cu ayesini ("summe qasat" kelmesinden "min-el-ma" kelmesine kimi) yazib eyni qayda ile suyunu qadina ichirmek de musbet tesir gosterer. Qur'anin "Hicr" suresini de zeferanla yazib yazini yumaq ve suyunu qadina ichirmek, onun sudunun artmasina sebeb olar. Bu barede etrafli malumat uchun dua kitablarina nezer salmaginizi meslehet goruruk. Goz deymesine qarshi da kitablarda saysiz-hesabsiz dualar ve te'vizler (insanin oz ustunde gezdirdiyi yazili dualar) vardir. Bunlari ozunuz dua kitablarindan sechib oxusaniz, daha yaxshi olar. En asan dualar kimi meslehet goruruk ki, tez-tez "Nezer duasi"ni ("Qelem" suresinin son iki ayesini), "Ayet-ul-kursi"ni ("Baqara" - 255, 256 ve 257-ci ayeler), "Falaq" ve "Nas" surelerini, esma-ul-husnani (Allahin 99 gozel adini) oxuyasiniz. Bunlarin sesi yazilmish disk ve kassetleri dinlemekdense, ozunuzun oxumaginiz daha boyuk savaba malikdir. Yazili dualara nisbeten de, oxunan dualarin daha effektli oldugunu dushunuruk. Chunki duani oxuyan zaman hem diliniz, hem beyniniz, hem de ureyiniz Allahla unsiyyetde olur ve bu halda oxunan duanin mustecab olmaq ehtimali daha choxdur.
Задан: 12 Ноябрь, 2007 , Опубликовано: 12 Ноябрь, 2007
farid | Mene ayetel-kursu duasi lazimdir.
Ответ / Cavab

Aleykumus-salam ve rahmatullahi ve berekatuh. Eger arabca yazilishini isteyirsinizse, bildiririk ki, Qurani-kerimin "Baqara" suresinin 255-ci ayesini Ayetul-kursi adlandirirlar. Ekser hallarda sonraki iki ayeni de (256 ve 257) ona elave edir ve her uch ayeni birlikde Ayetul-kursi sayirlar. Arabca metni Qurani-kerimden oxuya bilersiniz. Eger Ayetul-kursinin bizim elifbamiza transliterasiyasini nezerde tutursunuzsa, ashagida onu teqdim edirik: 255. Allahu la ilahe illa huvel-hayyul-kayyumu la te'huzuhu sinetun vela nevm. Lehu ma fis-semavati ve ma fil-ard. Men zellezı yeşfeu ındehu illa bi-iznih. Ya'lemü ma beyne eydıhim ve ma xalfehüm. Ve al yuhıytune bi şey'in min ılmihı illa bi ma şa'. Vesia kursiyuhus-semavati vel ard. Ve la yeuduhu hıfzuhuma ve huvel-alıyyul-azıym. 256. La ikrahe fid-dıni qad tebeyyener-ruşdu minel-ğayy. Femen yekfur bit-tağuti ve yü'min billahi fe qadistemseke bil-urvetil-vusqa lenfisame leha. Vallahu semıun alım. 257. Allahu veliyullezıne amenu yuxricuhum minez-zulumati ilen-nur. Vellezıne keferu evliyauhumut-tağutu yuxricunehum minen-nuri ilez zulumat. Ulaike eshabun-nari hum fıha xalidun. Tercumesi: 255 - Allahdan başqa heç bir tanrı yoxdur. (Zatı və kamal sifətləri ilə hər şeyə qadir olub bütün kainatı yaradan və idarə edən, bəndələrini dolandıran və onların işlərini yoluna qoyan) əbədi, əzəli varlıq Odur. O nə mürgü, nə də yuxu bilər. Göylərdə və yerdə nə varsa (hamısı) Onundur. Allahın izni olmadan (qiyamətdə) Onun yanında (hüzurunda) kim şəfaət (bu və ya digər şəxsin günahlarının bağışlanmasını xahiş) edə bilər? O, bütün yaranmışların keçmişini və gələcəyini (bütün olmuş və olacaq şeyləri) bilir. Onlar (yaranmışlar) Allahın elmindən Onun Özünün istədiyindən başqa heç bir şey qavraya bilməzlər. Onun kürsüsü (elmi, qüdrət və səltənəti) göyləri və yeri əhatə etmişdir. Bunları mühafizə etmək Onun üçün heç də çətin deyildir. Ən uca, ən böyük varlıq da Odur! 256 - Dində məcburiyyət (zorakılıq) yoxdur. Artıq doğruluq (iman) azğınlıqdan (küfrdən) ayırd edildi. Hər kəs Taqutu (Şeytanı və ya bütləri) inkar edib Allaha iman gətirsə, o, artıq (qırılmaq bilməyən) ən möhkəm bir ipdən (dəstəkdən) yapışmış olur. Allah (hər şeyi olduğu kimi) eşidəndir, biləndir! 257 - Allah (Ona) iman gətirənlərin dostudur, onları zülmətdən çıxarıb işığa tərəf yönəldər. Kafirlərin dostu isə Taqutdur (şeytanlardır). Onları (kafirləri) nurdan ayırıb zülmətə salarlar. Onlar cəhənnəmlikdirlər və orada həmişəlik qalacaqlar!
Задан: 12 Ноябрь, 2007 , Опубликовано: 12 Ноябрь, 2007
rosha | Assalamu aleykum! Takoy vopros: razvod s jenoy. Propisana v kvartire. Kvartira privatizirovana na imya mami. Esli kavartira ne moya, to dayu li po islamu ya jene chast' ot kvartiri? I voobshe, rasskajite o poryadke razdela imushestva po islamu. Kuplennie vshi v brake v dom, no na moi dengi (tam stiralka, telik). Veshi, kuplennie ey - ey i ostayutsya; eto ponyatno.
Ответ / Cavab

Aleykumus-salam ve rahmatullahi ve berekatuh. Раздел имущества во время развода по Исламу слишком обстаятельная проблема и поэтому ответить на него за короткий ответ не представляется возможным. Так как в каждом конкретном случае имеются свои нюансы. (Наличие детей, с кем они останутся и т.п.) К тому же ваша жена может потребовать раздела имущества не по религиозным, а по светским законам. А что касается религиозной стороны вопроса, помните, что как минимум вы обязаны оплатить ей так называемое "мехриййе" которое должно было быть предусмотрено во время брака. А если оно не было предусмотрено во время брака, то вы должны сделать это относительно того, какие мехриййе назначают люди в обществе вашего социального статуса. А для детальной информации лучше обратиться к религиозному лицу.
Задан: 12 Ноябрь, 2007 , Опубликовано: 12 Ноябрь, 2007
Aynur | Salam. Menim sualim qurbanliq haqqindadir. Biz evde anamla 2-miz yashayiriq. Qurban kesmek bize maddi terefden yox, onun alinmasi, kesilmesi terefden cetinlik toredir, yeni evde kishi xeylagi olmadigindan bu bizim uchun chetindir. Onun evezinde nese etmek olarmi? Evvelceden minnetdarligimi bildirirem. Xahish edirem cavablandirasiniz sualimi.
Ответ / Cavab

Aleykumus-salam ve rahmatullahi ve berekatuh. Evvela, qurbanliq heyvani mutleq Sizin ozunuzun kesmeyiniz vacib deyil. Elbette, daha boyuk savabi vardir ki, insan ozu qurbanligi alib oz elleriyle kessin. Lakin bu mumkun olmadiqda bashqa bir adamdan xahish edib bu ishleri ona gordure biler. Ona gore de, eger maddi imkaniniz chatirsa, qohum ve ya qonshulardan bir kishi xeylagindan xahish edib, qoyunu aldira ve kesdire bilersiniz. Yaxin adamlardan qoyun kesmeyi bacaran yoxdursa, bu ishi pulla qessaba da gordure bilersiniz. Ikincisi, eger qurbanliq kesmek maddi cehetden Sizin uchun chetindirse ve qurbanliq heyvan aldiqdan sonra dolanishiginiza lazim olacaq qeder pulunuz qalmayacaqsa, dinimize gore, qurban kesmemelisiniz. Umumiyyetle, qurban kesmek yalniz imkani chatanlara, ozu de hecc zamani - Mekkede vacib olur. Qalan insanlara bu vacib yox, mustehebdir. Qurban kesmeye gucunuz chatmirsa, bayram gunu imkaniniz cherchivesinde feqirlere, ehtiyaclilara sedeqe verin. Unutmayin ki, Allah-teala amelleri niyyetlere gore olcher. Bir savab ish gormeye imkani chatmayan, amma qelbinde hemin ishi gormeyi niyyet eden adama Allah hemin amelin savabini yazar inshaALLAH.
Задан: 12 Ноябрь, 2007 , Опубликовано: 12 Ноябрь, 2007
rena | Salam aleykum. Allah sizden razi olsun ki, bizim suallarimiza cavab verirsiz. Allah komeyimiz olsun. Amin. Menim suallarim beledir: 1. Bizim ozumuzun borcumuz var, amma men eshiden kimi kimese komek lazimdir, yeni maddi komek imkanim chatan qeder etmeye calishiram. Bu ne derecede duzdur. Ye'ni bizim ozumuze de bele goturende komek lazimdir, amma men bilmek isteyirem, bu savab sayilir, yoxsa bu duzgun deyil? 2. Rena ve Afgan adinin menasi nedir? Chox sag olun.
Ответ / Cavab

Aleykumus-salam ve rahmatullahi ve berekatuh. Insanin bashqalarina yardim gostermesi gozel ameldir. Allah-taala bunun evezinde Size mutleq savab yazacaq. Elbette, bashqasina yardim gostererken, insan gerek ozunu ele veziyyete salmasin ki, ozgelere mohtac olsun. Bele olduqda o, bir terefden oz ehsanina gore savab qazanar. Amma o biri terefden ozunu ve ohdesinde olan insanlari bashqalarina mohtac etdiyine gore gunah sahibi olar. Chunki Islam dini imkani ola-ola ozunu bashqalarindan asili eden adamlara musbet baxmir. Her bir muselman oz izzet-nefsini qorumalidir. Shexsi azadligini, musteqilliyini qoruya bilmek uchun insanin hech kime mohtac olmamasi esas shertlerdendir. Ona gore de, meslehet goruruk ki, ozunuzu mohtacliga salmamaq heddinde bashqalarina yaxshiliq edin. Re'na ve Afqan adlari arab-fars menshelidir. "Re'na" - arab dilindeki "er'en" kelmesinin muannesidir (qadin cinsi). "Er'en" - agilsiz, cefeh demekdir. Lakin "re'na" kelmesi herfi anlamda ozunden razi, xudpesend qadin me'nasinda ishlenir. Mecazi me'nada gozel, yarashiqli demekdir. Insan adi kimi de "gozel, qedd-qametli, yarashiqli" me'nasini dashiyir. "Efqan" - fars dilinde ah, nale, sizilti demekdir.
Задан: 12 Ноябрь, 2007 , Опубликовано: 12 Ноябрь, 2007
arzu | Sizlərə salam olsun! Sualıma görə üzr istəyirəm!!! Tanışlardan soruşmuşam, hərə bir söz deyib,bilmirəm kimin sözü doğrudur. Ona görə də sizə müraciət etməyə məcbur oldum! Yenə də çoxlu-çoxlu üzr istəyirəm. - ayaq yolunda su olmayan yerdə yuyunmadıqda, evə gedib əsl çimib qüsul vermək, ya qurşaqdan aşağı yuyunub qüsul vermək lazımdır namaz qılmaq üçün? Yenə üzr istəyirəm, təşəkkür edirəm qabaqcadan, sağolun.
Ответ / Cavab

Aleykumus-salam ve rahmatullahi ve berekatuh. Ayaqyolunda su olmadigi halda tebii ehtiyacini odedikden sonra qusl almaq ve ya qurshaqdan ashagi mutleq yuyunmaq vacib deyil. Yalniz bulanmish yerleri yumaginiz ve alt paltarini deyishmeyiniz kifayet eder.
Задан: 11 Ноябрь, 2007 , Опубликовано: 11 Ноябрь, 2007
Алина | Здравствуйте.Подскажите как мне быть.Мы живем с молодым человеком более полу года вместе.Я русская-хрстианка(но в церковь не хожу,хочу принять ислам),он ингуш мусульманин.Соблюдает все (делает намаз пять раз в день,ходит в мечеть по пятницам,соблюдал пост во время месяца рамадан.)но есть одно но!будем называть вещи своими именами мы спим вместе.Это грех по исламу и за это нас нужно забить камнями,да я знаю.Но как быть.У него якобы есть будущая жена(его сасватали,извените если неправильно выражаюсь).Несколько лет назад его дядя познакомил его с
Ответ / Cavab

Здравствуйте. Хотя мы понимаем ваше положение, учитывая то, что это является проблемой личного выбора затрудняемся дать однозначный ответ. Все зависит от глубины ваших уже сложившихся отношений. Если вы видите перспективу ваших отношений, то как можно быстрее стоит узаконить эти отношения согласно религиозных догм, т.е. совершить кябин. К тому же кябин не предусматривает обязательной регистрации в ЗАГС-е, т.е. вы можете продолжать жить в гражданском браке. Конечно, при этом если он все таки решит жениться на своей родственнице, то вам придется примириться с этим и принять этот брак. Но если вы не видите перспективу свободных, спокойных и ДОЗВОЛЕННЫХ отношений, то думаем не стоит и продолжать. Вы молоды и у вас впереди вся жизнь. Помните, что продолжения таких отношений может оставить неприятный след на психике обоих на долгие годы. Что касается принятия Ислама, то как вы сами и отметили, это недопустимо делать ради кого то или ради брака с кем то. Путь к Господу должен быть бескорыстным и только ради Него. Временить с принятием Ислама до того как ваш парень сделает вам предложение тоже неверное решение. Подумайте, может вам стоит сделать первый шаг? Может вам стоит принять Ислам и потом ждать предложения от любимого человека? К тому же если у вас действительно в душе зародилась тяга и любовь к Исламу не грешно ли оставить это на неопределенный срок? В любом случае искренне желаем вам счасться и удачи в вашем дальнейшем выборе. Так же вы можете открыто поговорить с вашим парнем и обяснить ему, что раз он совершает все предписания Ислама, то он также обязан подумать о том, что совместное проживание с вами без кябина является большим грехом. Он должен или сделать кябин или прекратить эти отношения. Если он хочет продожать, учитывая то, что Вы примите Ислам, он будет нести определенные обязательства перед вами и перед Аллахам за вас. Как минимум он совершит большой грех обманывая вас и ответит за это перед Богом.
Задан: 11 Ноябрь, 2007 , Опубликовано: 11 Ноябрь, 2007
Q_Elshen | SALAM ALEYKUM. SUAL: BAGISHLAYIN SUALIMA GORE. MEN "YENGE" HAQQINDA BILMEK ISTERDIM. DINDE NE ESASI VAR. CHOX ADAM DEYIR KI, YENGE ISLAMDA HARAMDIR. BU NE DERECEDE DUZGUNDUR? XAHISH ELIYIREM CAVAB YAZASIZ. SAG OLUN. ALLAH HAMINIZDAN RAZI OLSUN INSHALLAH, AMIN.
Ответ / Cavab

Aleykumus-salam ve rahmatullahi ve berekatuh. Toy merasimlerine yengenin davet olunmasi sirf milli adet-enenedir. Bunun dinle hech bir ealqesi yoxdur. Yengenin ishtirakinin haram olmasi barede fetva bize ma'lum deyil. Lakin ashagidakilari qeyd etmeyi lazim bilirik: Bu adet yeni aile quranlarin utanmasina, xecalet chekmesine sebeb olur. Hesab edirik ki, aile qurdugu qizin bakire olub-olmamasi ilk novbede beye aid olan bir meseledir ve bu barede bashqalarinin narahat olmasina, hemchinin, bundan xaberdar olmasina ehtiyac yoxdur. Ikincisi, ba'zen ilk yaxinliq zamani qizin bakire olmasina baxmayaraq, psixoloji gerginlik ve ya bashqa sebebler uzunden qan gelmemesi, yaxud derhal deyil, bir neche saat sonra gelmesi hallari da mushahide olunur ki, ba'zen bu hal yenge ve valideynler terefinden sehv anlashilir ve gelinin baresinde xoshagelmez tesevvur yaranmasina sebeb olur. Hetta buna gore ba'zi ailelerin dagilmasi faktlari da olmushdur. Buna gore de, toylarimizdan bu enenenin legv olunmasini arzu edirik. Amma milli adetlerimizden biri oldugu uchun, buna munasibet gostererken diqqetli olmagi, muhafizekar dushunceli ailelerin ve valideynlerin hisslerini tehqir etmemeyi meslehet goruruk.
Задан: 10 Ноябрь, 2007 , Опубликовано: 10 Ноябрь, 2007
Mirshohret | Salam. Menim bu ilin sentyabr ayinda dayim oglu qefleten sebebsiz yere rehmata getdi bu bizi cox uzdu. Mene daha cox tesir etdi cunki o telebe olanda 3 il Bakida bizim evde, menimle bir otaqda qalib. Oktyabr ayinin 27 de Masalliya onun 40-na gedende qaynatam Baki-Astara yolunda qezaya ugradi neticede 18 yasli kicik qardasim Mirnicat da vefat etdi. Inanin ki bu hadiseler dozmek cox cetindir. Amma bize teselli verenler bunu ALLAHIN sinagi deyirler. Elbette biz bununla razilasiriq amma biz seyidik, atam HACIDIR ve butun ibdetlerimizi edirik. Hec vaxt Allahin dediklerinden cixmiriq. Sebr edirik amma ureye basa salmaq olmur. Xahis edirem menevi komeyinizi bizden esirgemeyin. Allah sizlerden ve butun muselmanlardan razi olsun. Yazdiqlarimda qusurlar varsa bagislayin. Siz bagislayin ki, ULU TANRIM da bizleri bagislasin.
Ответ / Cavab

Aleykumus-salam ve rahmatullahi ve berekatuh. Bashiniza gelen musibetlere biz de uzulduk ve Size bashsagligi veririk. ALLAH sabr versin. Beli, mehz sabr bizi butun sinaqlardan uzuag chixarmaga qadir olan chixish yoludur. Bu facieli hadiselere gore ne qeder kederlendiyinizi tesevvur edirik. Lakin ozunuzu toplamali ve Allahin sinaqlarini merdlikle qarshilamalisiniz. Hech zaman umidsizliye qapilmayin. Eks halda, Sheytanin eline yaxshi imkan vermish olarsiniz. Sheytan musibete duchar olmush insanlara daha tez yol tapir. Chunki bu insanlarin qelbinde Allaha qarshi usyan ve etiraz yaratmaq daha asan olur. Bir de, Sheytan onlari Allahdan umidsiz etmek uchun ureklerine bele bir vesvese salir ki, Allah seni sevmediyi uchun sene bela gonderib. Halbuki, tarixe muraciet etsek, butun muqaddes shexsler bu cur agir itkilerle qarshilashmishlar. Hazret Eyyub Peygamberin (a) chekdiyi eziyyetleri yada salin. Butun servetini, evini, eziz ovladlarini ve nehayet saglamligini itirdi. Lakin sabrini itirmediyi uchun Allah onu gozel shekilde mukafatlandirdi. Hazret Muhammed Peygamber (s) eziz heyat yoldashi Xediceni, Hazret Ali (a) sevimli Fatimesini (a) erken itirdi. Imam Huseynin (a) bashina gelen musibetler ise diller ezberidir. Butun yaxinlarini - qardashlarini, emisi ushaqlarini, nehayet oz balalarini gozu qarshisinda qurban verdi. O hazretin ozunun shehadeti ise oglu Imam Zeynul-abidinin (a) ve bacisi Zeynebin gozleri qarshisinda bash verdi. Eger bela ve musibetleri Allah sevmediyi bendelere verirse sozune inansaq, onda bu muqaddeslerin de Allah nezerinde eskik oldugunu qabul etmeliyik. Merhumlarinizin ruhuna dua oxumaqla onlara yardim gosterin. Biz de oz novbemizde onlarin ruhuna rahmet dileyirik.
Задан: 10 Ноябрь, 2007 , Опубликовано: 10 Ноябрь, 2007
musulmanka | Salam Aleykum Islam az, men bele bir wey oxumuwam ki boyuk ogul atanin qilmadigi namazlari qilmalidir sizden xaiwim budur ki eger mumkunse bu haqda etrafli yazasiz?(yeni bu ancaq boyuk ogla aiddir?qizida bu vacibdirmi ya yox?) birde qusl alarken mutleq uzu qibleye baxmalisan yoxsa bu mustehebdir?sag olun
Ответ / Cavab

Aleykum salam ve rehmetullah Beli, valideynin qezaya getmish namazlari boyuk oqula vacibdir, lakinn qizlara vacib deyil. Amma kichik oqullar ve qizlar da isteseler ata ve ananin namazlarin qila ve ya qildira bilerler. Bu zaman onlar boyuk savab qazanir ve valideynlerine boyuk yaxshiliq etmish olurlar. Lakin bu ish onlara vacib deyildir. Qusl alarken chilpaq halda uzu ve ya arxasi qibleye dayanmaq umumiyyetle mekruhdur, yani beyenilmir.
Задан: 9 Ноябрь, 2007 , Опубликовано: 9 Ноябрь, 2007
Страница 11346 из 11421 << < 11342 11343 11344 11345 11346 11347 11348 11349 11350 > >>
© 2019 All right reserved www.islam.az waplog