Azəri versiyası  |  Главная
Страница 11201 из 11354 << < 11197 11198 11199 11200 11201 11202 11203 11204 11205 > >>
Farman | Salam aleykum eziz baci ve gardashlar.Allah inshallah hamimizdan razi olsun.Salamlar olsun size de ki bize bucur sherait yaradib bize Allahin komeyi ile komek edirsiz imanimizi artirib ve berkidirsiniz.Sualim size:Sizin haminiz ancaq Allah, Onun Peyğəmbəri və iman gətirənlərdir. O kəslər ki, (Allaha) namaz qılır və rükuda olduqları halda zəkat verirlər. ---Ne demekdir rukuda olduglari halda zekat vermak?Cox sagolun.Allah razi olsun
Ответ / Cavab

Aleykumus-salam ve rahmatullahi ve berekatuh. Dediyiniz aye "Maide" suresinin 55-ci ayesidir ve Imam Ali ibn Abutalib (a) baresinde enmishdir. Bu ayənin barəsində böyük təfsirçilərin fikirlərini bəyan etməzdən öncə, ayənin mə᾿nasına diqqət yetirək. Әgər ayənin sonunu «namaz qılıb, zəkat verib, rüku edənlər» kimi tərcümə etsək, bu ayə bütün mö᾿minlərə şamil olar. Çünki, bütün mö᾿minlər namaz qılır, zəkat verir və rüku edirlər. Lakin ayənin qrammatik quruluşu göstərir ki, bu tərcümə düzgün deyildir. Təəssüflər olsun ki, ba'zi tərcüməçilər də bu ayəni belə tərcümə etmişlər. Lakin ayənin sonunda «rüku edən halda» ifadəsi göstərir ki, bu ayə xüsusi bir hadisəyə işarə edir. Ayə rüku halında zəkat verən müəyyən bir şəxsdən söhbət açır. Rüku etdiyi halda zəkat və sədəqə verən şəxs kim idi? Sə᾿ləbi, Imam Fəxri Razi, Carullah Zəməxşəri, Qurtubi, Fazil Nişapuri, Cəssas, Әbu Bəkr Şirazi, Qazi Beyzavi, Suyuti, Şovkani, Nəsai, İbni Təlhə Şafei, İbni Səbbağ Maliki, Ibn Covzi və başqa əhli-sünnət alimləri bu ayəni bele tefsir etmişler: - Bu ayə nazil olan kimi Peyğəmbər (s) məscidə getdi. Bu zaman bir dilənçinin sevincək məsciddən çıxdığını gördü. Həzrət səbəbini soruşduqda, dilənçi namaz halında olan bir şəxsi göstərib dedi: O, rükuda olduğu zaman əlini mənə tərəf uzadıb barmağındakı bu üzüyü mənə verdi. Peyğəmbər (s) namaz halında olan şəxsin Әli (ə) olduğunu görəndə təkbir deyərək buyurdu: "Ayə Әlinin barəsində nazil olmuşdur". bax: http://al-shia.com/html/azr/makaler/01.htm#_ftnref34
Задан: 6 Март, 2008 , Опубликовано: 6 Март, 2008
Aytac | Salam aleykum. Men sizden qusul haqqinda etrafli melumat vermeyinizi xahish edirem. Qadinlar cinsi elaqede olduqdan sonra hansi qusulu vermelidir? Aybashindan sonra hansi qusulu vermelidir? Bu qusullar arasinda hansisa ferq varmi? Qusulsuz insan dua ede bilermi? Xahis edirem cavab yazasiniz. Allah razi olsun!
Ответ / Cavab

Aleykumus-salam ve rahmatullahi ve berekatuh. Cinsi elaqeden sonra cenabet quslu, menstruasiyadan sonra heyz quslu alinir. Bunlarin alinma qaydalari arasinda hech bir ferq yoxdur, yalniz niyyetden bashqa. Cinsi elaqeden sonra qusl alarken niyyet edilir ki, "pak olmaq uchun cenabet quslu aliram, qurbeten ilellah". Menstruasiyadan temizlenenden sonra qusl alarken niyyet edilir ki, "pak olmaq uchun heyz quslu aliram, qurbeten ilellah". Niyyeti urekde demek kifayetdir, dille soylemek vacib deyil. Qusulsuz insan dua ede biler, amma Quranin yazisina, Allahin, Peygamberlerin ve Imamlarin adina toxuna bilmez, mescide gire bilmez. Hemchinin, boynunda qusl olan adamin 7-den artiq Quran ayesini oxumasi ve dinlemesi beyenilmir. Bu sonuncu haram deyil, mekruhdur.
Задан: 5 Март, 2008 , Опубликовано: 5 Март, 2008
Dilber | Salamun aleykum. Size bir sualim var. Namaz en chox hansi otaqda qilinmalidir? Sag olun.
Ответ / Cavab

Aleykumus-salam ve rahmatullahi ve berekatuh. Namazin hansi otaqda qilinmasinin ferqi yoxdur. Insan oz sheraitinden asili olaraq, qonaq otaginda, yemek otaginda ve ya hetta yataq otaginda namaz qila biler. Elbette, eger sherait varsa, evde namaz uchun ayrica otaq ve ya gushe yaratmaq daha meslehetdir. Namazin shertlerinde yazirlar ki, ba'zi yerlerde namaz qilmaq mekruhdur (beyenilmir). Risalede yazilir: "Məsələ 885: Bir neçə yerdə namaz qılmaq məkruhdur. O cümlədən: 1) Hamamda. 2) Şoranlıq yerdə. 3) İnsanın qarşısında. 4) Açıq qapı qarşısında. 5) Yolda, xiyabanda və o küçədə; belə ki, oradan keçən kəslər üçün əziyyət olmasın, əgər onlara zəhmət olsa, haramdır. 6) Od və çırağın qarşısında. 7) Aşpazxanada və od kürəsi olan yerlərdə. 8) Sidik yeri olan quyu və çala qarşısında 9) Ruhu olan canlının şəkil və heykəli ilə üzbəüz; amma üstünə pərdə çəkilsə eybi yoxdur. 10) Cünub şəxs olan otaqda. 11) Şəkil olan yerdə, hətta namaz qılan onunla üzbəüz olmasa da. 12) Qəbrin qarşısında. 13) Qəbrin üstündə. 14) İki qəbrin arasında. 15) Qəbiristanlıqda". Bir daha qeyd edirik ki, bunlar haram deyil, mekruhdur. Namaz qilanin yeri barede ba'zi vacib telebler sheriet kitablarinda etrafli tesvir olunub. Esas shertler bunlardir: 1. Qesbi olmamali, halal yer olmalidir. 2. Hereketli deyil, dayaniqli yer olmalidir. 3. Ele yer olmalidir ki, insan bashladigi namazi tam tehlukesiz halda sona chatdira bileceyine inami olsun. Meselen, uchulmaq tehlukesi olan binada, camaatin bol kechdiyi yollarin ortasinda, mashin shosesinde, yaghishin altinda ve s. yerlerde namaz qilmaq olmaz. 4. Butun namaz amellerini yerine yetire bilmek uchun kifayet qeder yeri olmalidir. Meselen, ayaq uste dura bilinmeyecek qeder alchaq tavani olan otaqda, diz uste oturmaq ve secde etmek mumkun olmayan yerde namaz qilmaq olmaz. 5. Namaz yeri pak olmalidir (shertleri uchun risaleye bax). 6. Qadin kishiden arxada durmalidir. 7. Secde zamani alnin qoyuldugu yer, ovuclarin ve ayaq barmaqlarinin qoyuldugu yerden 4 barmaq eninden artiq yuksek ve ya alchaq olmamalidir. Bu shertlerin tefsilati uchun risalelere baxmagi meslehet goruruk. Meselen, Ayetullah-ul-uzma Sistaninin risalesinin elektron unvani: http://www.al-shia.com/html/azr/shariat/resaleh/013.htm#link129
Задан: 5 Март, 2008 , Опубликовано: 5 Март, 2008
Dilber | Salamun aleykum. Size bir sualim var. Men hedis kitabinda bele bir sey oxumusamki Imam Baqir buyurur. Dunyasini axiretine-axiretini ise dunyasina gore terk eden kes bizden deyildir. Xahis edirem bunu izah edin. Sag olun.
Ответ / Cavab

Aleykumus-salam ve rahmatullahi ve berekatuh. Bu hedisin ma'nasi budur ki, esil momin insan hem dunyani, hem de axireti sevmelidir. Ba'zileri Islamin heqiqi mahiyyetini duzgun anlamadiqlari uchun, bele dushunurler ki, Islam dini dunyaya menfi munasibet besleyir, insanlari dunyadan uzaqlashmaga ve terki-dunya olmaga sesleyir. Eslinde ise, dinimiz dunyanin halal nemetlerini neinki redd etmir, hetta bunlardan istifadeni beyenir. Islamin dunyani pisleyen gosterishleri yalniz dunyanin haram cehetleri baresindedir. Chunki insanlar chox zaman dunya heyatinin lezzetlerine uyaraq, bunlari halal yoxsa haram yolla elde etmeyin ferqine varmirlar. Var-dovlet, vezife ve shehvet onlarin gozunu tutur. Dinimiz bu cur dunya sevgisinin aleyhinedir. Halbuki, dunyanin halal nemetlerini sevmek, onlardan istifade etmek, bu nemetlerle hem ozunu, hem de ailesini saxlamaq her bir momine xas olan sifet sayilir. Insan dunyadan kusmemeli, ona arxa chevirmemelidir. Bunu nece etmek olar, bir halda ki, Allah dunyanin halal nemetlerini qadagan etmemishdir? Hedislerde buyurulur ki, Muhammedin (s) halal buyurduqlari qiyamete kimi halal, haram buyurduqlari ise qiyamete kimi haramdir. Islamda ibadetin 70 qisim oldugu, bunun 69 qismini ise halal ruzi qazanmaq uchun chalishmagin teshkil etdiyi buyurulur. Numune uchun, ashagida Islam muqeddeslerinin halal dunya sevgisine munasibeti haqqinda ba'zi fikirlerini teqdim edirik: «Nehcul-belаge»nin 200-cu xutbesinde bele bir ehvаlаt tesvir оlunub: Hezret Ali (e) Cemel savаshindаn qаyidаndа Besreye dаxil оlub, oz yаxin sehаbelerinden Alа ibn Ziyаd Hаrisinin evine gelir. Alаnin evi chоx genish ve yаrаshiqli idi. Imаm evi seyr edib, Alаyа bele deyir: «Sen bu dunyаdа bele genish evde ne etmek fikrindesen? Аxiretde bu cur mekаnа dаhа chоx ehtiyаcin оlаcаq. Beli, eger istesen, ele bu evin vаsitesile de аxirete yetishe bilersen. Bunun yоlu budur ki, evinde qоnаqlаr qebul edesen, qоhumlаrlа gorushesen (sileyi-rehme riаyet edesen), hаqlilаrin hаqqini bu evden оnlаrа gonderesen. Eger bunlаri etsen, yаxshi аxiret elde edersen». Alа Imаmi dinleyenden sоnrа dedi: «Yа Emirel-mominin, sene qаrdаshim Аsimden shikаyetim vаr». Imаm sоrushdu: «Meger qаrdаshin ne edib?». Alа cаvаb verdi: «Chiynine bir ebа sаlib, dunyаdаn uz chevirib, terki-dunyа оlub». Imаm buyurdu ki, Аsimi оnun yаninа chаgirsinlаr. Аsim gelende Imаm оnа bele murаciet etdi: «Ey ozune dushmen kesilen! Sheytаn seni yоldаn аzdirib. Niye аilene ve ovlаdlаrinа yаzigin gelmir? Ele bilirsen ki, Аllаh-teаlа senden otru pаk nemetleri hаlаl buyurub, аmmа senin оnlаrdаn istifаde etmeyine rаziliq vermeyib?! Xeyr, senin Аllаh yаnindа qiymetin dushunduyunden аshаgidir». Alа о hezrete etirаz edib dedi: «Yа Emirel-mominin, аxi, sen ozun de kоbud pаrchаdаn pаltаr geyib, quru chorek yeyirsen!». Imаm cаvаb verdi: «Vаy senin hаlinа! Men senin tаyin deyilem. Аllаh-teаlа edаletli imаmlаrа vаcib edib ki, ozlerini cemiyyetin en аshаgi tebeqesine berаber tutsunlаr; tа ki, yоxsulluq bele аdаmlаri yоldаn аzdirmаsin». *** Hezret Alinin (e) yаnindа bir nefer dunyаdаn shikаyet etdi. Imаm оnа etirаz edib soyledi: «Ozun dunyаyа аldаnirsаn, sоnrа оnu mezemmet edirsen?! Yаxshi dushun, dunyа sene xeyаnet edib, yоxsа sen dunyаyа?.. Shubhesiz, dunyа – оnun sozlerini dinleyen kes uchun sidq mekаnidir, аnlаyаnlаr uchun emin-аmаnliq yeridir, dunyаdа qiyаmetden otru аzuqe tоplаyаnlаr uchun xezinedir, ibret аlаnlаr uchun mоizedir. Dunyа – Аllаhi sevenlerin mescidi, meleklerin nаmаz yeri (musellаsi), Аllаhin vehyinin enish yeri, Аllаh dоstlаrinin ticаret mekаnidir. Оnlаr dunyаdа rehmet qаzаnir ve behishte vesiqe аlirlаr. Bu xususiyyetlerle kim dunyаni mezemmet ede biler?» («Nehcul-belаge», 127-ci kelаmdаn). *** Bir nefer Imаm Sаdiqin (e) yаnindа soyledi: «Men yаshаmаqdаn bezmishem, olmek isteyirem». Imаm оnа bele cаvаb verdi: «Sen аrzu et ki, sаg оlаsаn ve Аllаhа itаet edesen, gunаh ishletmeyesen. Vefat edib ne gunаh, ne de ibаdet etmemekdense, omrunu itаetle kechirmek dаhа yаxshidir» («Meаrif ve meаriyf», cild 9, seh. 295). *** Bir nefer Imаm Sаdiqin (e) yаninа gelib nigаrаnchiliqlа soyledi: «Vаllаhi, biz dunyаyа аlude оlmushuq ve dunyаni ele kechirmek tаmаhinа tutulmushuq». Imаm оndаn sоrushdu: «Dunyа mаlini neye gore isteyirsen, bu mаldаn hаnsi meqsedle istifаde etmek niyyetindesen?». О аdаm cаvаb verdi: «Isterdim ki, pulumun bir hissesini ozume ve аileme serf edim, bir hissesini qоhumlаrа xercleyim, bir hissesini sedeqe kimi pаylаyim, bir hissesi ile de hecce ve umreye gedim». Imаm hemin shexse bele soyledi: «Bu, dunyаperestlik deyil, аxiretperestlikdir» («Furuul-Kаfi», cild 5, seh. 72). Sonda bunu bildiririk ki, axretini dunyaya satan adam deyerken, Imam bu dunyanin lezzetlerine uyan, qiyamet gununun hesabini unudan ve Allah qarshisinda mes'uliyyetini derk etmeyen insani nezerde tutur. Dnyasini axirete satan adam ise, bu dunyanin halal nemetlerine arxa cheviren, yalniz axiret fikri ile yashayan, dunyada passiv heyat suren, ozunun ve ailesinin teminatini odemeyen ve terki-dunyaliq eden shexsdir.
Задан: 5 Март, 2008 , Опубликовано: 5 Март, 2008
Dilber | Salamun aleykum. Size bir sualim var. Sukut orucu nedir? Sag olun.
Ответ / Cavab

Aleykumus-salam ve rahmatullahi ve berekatuh. "Sukut orucu" Islamdan evvelki dinlerde var idi. Ma'nasi bu idi ki, insan hemin gunlerde hech ne danishmamali idi. Ya'ni biz oruc tutarken yeyib-ichmirikse, onlar da danishmir ve susurdular. Tarixden ma'lumdur ki, Hazret Meryem Isani (a) dunyaya getirdikden sonra oz qohumlarinin yanina qayidanda, ushagin kimden olmasi barede suallara cavab vermemek uchun ishare etmishdi ki, sukut orucu tutur. Bu zaman korpe Isa (a) Allahin mocuzesi ile dil achdi ve anasinin pak qadin oldugunu, exlaqsizliq etmediyini, ozunun de peygamber oldugunu coyledi. Islamda sukut orucu yoxdur.
Задан: 5 Март, 2008 , Опубликовано: 5 Март, 2008
Dilber | Salamun aleykum. Size 3 sualim var. 1. Vacib olan oruclar hansilardir? 2. Haram olan oruclar hansilardir? 3. Musteheb oruclar hansilardir? Sag olun.
Ответ / Cavab

Aleykumus-salam ve rahmatullahi ve berekatuh. Bu barede ashagidaki elektron unvanindan oxuyun: http://www.al-shia.com/html/azr/shariat/resaleh/023.htm
Задан: 5 Март, 2008 , Опубликовано: 5 Март, 2008
афаг | Салам Алейкум! Большое спасибо за Вашу работу! Мой вопрос в том, что на днях я дала деньги за екзамен. Моя сестра 2 раза сдавала один и тотже екзамен, и на 2 вопроса отвечала в обоих случаях. Принимаюший у нее екзамен преподователь не до конца оценил ее ответ на второй вопрос и считает ее ответ даже не стояший отметки 3. я как старшая сестра подошла к преподователю и задала вопрос почему он не оценивает ее ответ. И честно говоря поняла что ето бесполезно. Считаю что ето грех заплатить, но видя что сестра мучаетса я не смогла устоять. И даже понимаю ч
Ответ / Cavab

Aleykumus-salam ve rahmatullahi ve berekatuh. Согласно Исламу является харамом как брать, так и давать взятку кому либо. Брать взятку является харамом в любом случае, но иногда жизненные реалии заставляют нас давать взятку что бы получить полагающееся нам какое либо право, которое получить по иному просто нет возможности. Только в таком случае грех за дачу взятки снимается с человека. Учтите, что давать взятку будет грехом, если человек за данную взятку получит что либо, на самом деле которое он не заслуживает. Но если он не может получить полагающееся ему без дачи взятки, то тогда это считается "отведением зла"и грех с человека снимается. Если в описанном вами случае, ваша сестра действительно выучила предмет, но преподаватель отказывается ставить оценку без денег, то греха на вас нет, хотя, можно было бы попробовать еще побороться за свои права.
Задан: 5 Март, 2008 , Опубликовано: 5 Март, 2008
reshad | Meherem ayinda toy kechirtmek olmaz yoxsa olar, ve ne uchun?
Ответ / Cavab

Aleykumus-salam ve rahmatullahi ve berekatuh. Eyni mezmunlu suala bundan evvel defelerle cavab vermishik. Sual-cavab gushesinin evvelki sehifelerine muraciet etmeyinizi meslehet goruruk.
Задан: 5 Март, 2008 , Опубликовано: 5 Март, 2008
vusal | Salam aleykum. Xahish edirem, bu sozlerin menasini mene tapasiz. Evvelceden teshekkurler: sunne, hesen, sehih, kesre, ihram, hedis, tevaf etmek.
Ответ / Cavab

Aleykumus-salam ve rahmatullahi ve berekatuh. Sunne - Hazret Muhammed Peygamberin (s) davranishi barede malumatlara deyilir. Butun Islam mezheblerinde Qurandan sonra sunne en esas menbe sayilir. Hesen - herfi tercumede "yaxshi" demekdir. Ba'zi hedisleri "hesen hedis" adlandirirlar ki, bunun da me'nasi budur: hesen hedisin ravileri dogruculluq ve iman baximindan noqsansiz olsalar da, hafize ve anlayish baximindan, sahih hedis ravileri seviyyesine chatmamishlar. Sehih - dogru, duzgun, noqsansiz demekdir. "Filan ibadet sahihdir" - ya'ni, batil deyil, duzgundur. Sahih hedis ise, etimadli ve noqsansiz revayetchiler terefinden revayet edilen, sened silsilesi Hazret Muhammed Peygambere (s) gedib chatan, me'nasinda zerrece shubhe olmayan hedislere deyilir. Kesre - arab herflerinin herekelerinden biridir. Hereke - samitden sonra hansi saitin geldiyini bildirir. Chunki arab elifbasinda bir qayda olaraq saitler yazilmir, onlari samitlerin altinda ve ustunde yazilan isharelerle gosterirler. Meselen, herfin ustundeki xett "fethe" adlanir, altindaki xett "kesre" adlanir, herfin ustundeki bashqa bir ishareye ise "zamme" deyilir. Kesre - samitden sonra "i" saitinin geldiyine ishare edir. Ihram - herfi ma'nada "haram etmek, qadagan etmek" demekdir. Termin olaraq, hacc zamani hacilarin geydiyi iki eded tikishsiz parchaya "ihram" deyirler. Hacilar ihramda olduqlari zaman ba'zi ameller (24 amel) onlara qadagandir. Hedis - Hazret Muhammed Peygamberin (s) ve imamlarin buyurdugu kelamlardir. Tevaf etmek - hacc zamani hacilarin Ka'be etrafinda saat eqrebinin eksi istiqametinde 7 defe firlanmasina deyilir.
Задан: 5 Март, 2008 , Опубликовано: 5 Март, 2008
Aygun | Salam. Men namaz qilmaga hazirlashiram ve bu haqda maraqlaniram. Bilmek isterdim: namaz qilan qadinin bahsini baglamasi vacibdirmi (yeni hicaba kechmelidir)?
Ответ / Cavab

Aleykumus-salam ve rahmatullahi ve berekatuh. Islamin buyurdugu qaydalar cherchivesinde namehremlerden ortunmek her bir muselman qadinin vezifesidir; ister namaz qilsin, isterse de qilmasin. Lakin dini qaydalara amel eden ve ibadetleri yerine yetiren qadinin bu barede mas'uliyyeti daha artiqdir. Bunu da bilin ki, qadin namaz zamani mutleq ortulu olmalidir, ya'ni sherietin vacib bildiyi terzde geyinmelidir. Onu namehrem gorse de, gormese de, namazda buna amel etmelidir. Qadinin ortusuz halda qildigi namaz batildir.
Задан: 5 Март, 2008 , Опубликовано: 5 Март, 2008
Страница 11201 из 11354 << < 11197 11198 11199 11200 11201 11202 11203 11204 11205 > >>
© 2019 All right reserved www.islam.az waplog